Fonds Vrienden van de

Stichting Mariahoeve

Om de concerten op het door de Stichting Mariahoeve aangehouden hoge niveau te kunnen bekostigen is meer geld nodig dan we uit de entreegelden ontvangen. Daarom is besloten het Fonds Vrienden van de Stichting Mariahoeve op te richten. We hopen daarmee een extra fonds te krijgen om de concerten op dit niveau te kunnen blijven organiseren.

Hoe wordt U VRIEND(IN)?

U kunt VRIEND(IN) worden voor elk willekeurig bedrag!

Is uw bijdrage € 50,- of meer dan krijgt U eenmalig TWEE kaarten voor een concert naar keuze voor de prijs van één.

Bovendien krijgt U, als Uw bijdrage € 50,- of meer is, voor alle concerten een gereserveerde plaats.Voor het concert naar keuze krijgt U dan twee gereserveerde plaatsen.

N.B. het reserveren van de gratis gast MOET per e-mail: mariahoeveconcerten@gmail.com. U reserveert voor Uzelf via de website en voor Uw gast stuurt U dus een mail.

Voor seizoen 2023/2024 hebben we een prachtig VRIENDENCONCERT op zaterdagmiddag 11 mei 2024  om 16.00 uur in de Kerk van Peize.

Robbrecht van Cauwenberghe op bajan (Russische accordeon), Floor Le Coultre op viool en Kalle de Bie op cello hebben een verrassend afwisselend programma! Schrijf vast in Uw agenda!

Betaalt u € 50,- of meer als vriendenbijdrage DAN IS DIT CONCERT GRATIS. Introducees betalen € 20,-

Uw bijdrage kunt U overmaken op:

NL32RABO0322735939 t.n.v. Stichting Mariahoeve ovv Vriend(in) 2023/2024

N.B. het seizoen loopt van 1 september t/m 31 mei daaropvolgend.

Stichting Mariahoeve heeft m.i.v 1 januari 2023 de ANBI status Dat betekent dat giften door particulieren voor 125% aftrekbaar zijn en voor bedrijven zelfs voor 150%

zie:Culturele ANBI (belastingdienst.nl)