STICHTING MARIAHOEVE

Klik hier om de ondertitel te bewerken

Fonds Vrienden van de

Stichting Mariahoeve

Om de concerten op het door de Stichting Mariahoeve aangehouden hoge niveau te kunnen bekostigen is meer geld nodig dan we uit de entreegelden ontvangen. Daarom is besloten het Fonds Vrienden van de Stichting Mariahoeve  op te richten. We hopen daarmee een extra fonds te krijgen om de concerten op dit niveau te kunnen blijven organiseren.

Hoe wordt U VRIEND(IN)?

U kunt VRIEND(IN) worden voor elk willekeurig bedrag!

Is Uw bijdrage € 25,- per jaar dan krijgt U één gereserveerde plaats bij alle concerten van de Stichting Mariahoeve. Dus zowel in de Kerk als aan de Lageweg 6 in Peize.

Is uw bijdrage € 50,- per jaar of meer dan krijgt U eenmalig TWEE kaarten voor een concert naar keuze voor de prijs van één.

Bovendien krijgt U dan ook voor alle concerten één gereserveerde plaats. Voor het concert naar keuze krijgt U dan twee gereserveerde plaatsen.

Uw bijdrage kunt U overmaken op:

NL32RABO0322735939 t.n.v. Stichting Mariahoeve ovv Vriend(in) 2019/2020

Omdat het seizoen 20/21 door de Coronabeperkingen weinig mogelijk maakt vragen we voor dat seizoen geen bijdrage. De extra's (gereserveerde plaats en gratis kaart) vervallen dan ook in seizoen 20/21.

We verwachten dat we voor  seizoen 21/22 weer mooie concerten kunnen organiseren en hopen dan ook weer op een bijdrage van vrienden/vriendinnen die dan ook weer van de extra's mogen genieten.

Door dit fonds zijn zowel de erfconcerten in augustus 2020 als het concert van Lucie Horsch op 4 oktober 2020 mede mogelijk gemaakt!