STICHTING MARIAHOEVE

Klik hier om de ondertitel te bewerken

23 april 2022   20.15 uur               KERK van PEIZE

WISHFUL SINGING

Met onze muziek geven we stem en betekenis aan wat ons beweegt en inspireert. We maken daarbij gebruik van de unieke kracht van vocale muziek, waarin poëzie en compositie een bijzondere verbintenis aangaan. We willen ons publiek betoveren, ontroeren en verrassen met het verhaal dat we via de muziek vertellen. Maar bovenal willen wij hen inspireren om even stil te staan en zich via de muziek te verbinden met het huidige moment. Met onze vijf stemmen creëren we een bijzondere intimiteit die hier als vanzelf toe uitnodigt.

Muziek verbindt mensen met elkaar, maakt vrolijk en gezond. Wij ervaren het plezier van samen zingen iedere dag en vinden het belangrijk om deze ervaring door te geven aan volgende generaties. Dit doen we in workshops voor kinderen en volwassenen, waaronder ook workshops gregoriaans, zodat deze prachtige kunstvorm voortleeft onder jongeren en volwassenen.

Inspirerende verhalen vormen een belangrijk vertrekpunt voor onze programma’s, waarin we stem en betekenis geven aan wat ons beweegt en inspireert. Vaak hebben deze verhalen een krachtige vrouw als hoofdpersoon: female empowerment leeft bij ons en in de maatschappij. Mooie verhalen over sterke vrouwen inspireren ons en vormen het vertrekpunt voor nieuwe concertprogramma’s.

Het concert in Peize beweegt zich door de tijd van het bestaan van de Kerk: van Gregoriaans tot Arvo Pärt

entree: € 25,-/€10,-  (volw/jeugd t/m 18 jr)

Nadere informatie volgt.